I söndags

-Har varit med Ksenija hela dagen idag. Igår möttes vi i slussen tio i åtta och sen så åkte vi hem till henne. Vi började med att flumma runt och sen så typ gjorde vi lite grejer. Klockan halv tolv bestämde vi oss för att göra manikyr. Jag målade naglarna i en ljusrosa färg och jag försökte Ksenija på fransk manikyr med en glitterrand. Det blev hyfsat fint, faktiskt. Jag flummade jättemycket så hon stötte till sina nymålade naglar hela tiden aa, å jag fick måla på om och om igen. Haha, det hände 6 gånger. Efter det gick vi och förberedde oss för att sova, då var klockan cirka halv ett. Ingen av oss var trött, så vi bestämde oss för att ladda ner en film. Jag bloggade lite och vi la oss mysigt i sängen. Filmen hade laddats ner ca 50 % när både jag och Ksenija somnade, haha. Det som var så mjuk och varmt i sängen. På morgonen när vi vaknade, så satte vi på filmen och kollade. Sen var det frukost, Ksenijas mamma hade gjort pannkakor. Vi åt lite och sen föreslog hennes mamma att vi skulle baka lussebullar, muums! Så vi började baka och min och Ksenijas plåt fick gräddas först. De blev suuuupergoda! Ksenijas syster var också med som gjorde en plåt med bullar också. Sen skulle hennes mamma och hennes syster gå på promenad och då satte jag och Ksenija på en film. När hennes mamma och hennes syster kom hem så började de laga middag. Då skulle jag åka hem. Ksenija följde med mig till stationen och vi missade precis tåget -.- Så vi väntade och jag köpte godis. Sen åkte jag hem och Ksenija gick hem för att middag. By http://Ksenija.blogg.se .. ( ändrade den lite ) Juste,jag fick en julklapp av Ksenija också! De var en mask, asså som man sätter eller kletar över ansiktet med den. De gjorde jag faktikst igår när jag skulle bada. Sen fick jag också en Hello Kitty gel som luktade skit gott! Men nu ska jag fortsätta lyssna på musik som jag alltid gör. Efter de ska jag kolla på tv eller gå och duscha först. Sen blir de visst en film som jag har laddat ner från internet, om den nu funkar såklart! Hejdå, bloggar kanske senare men de blir visst inte det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0