har gjort om min blogg !

-hejhej, min andra blogg aoes.blogg.se blev helt förstörd ( cpad ) så jag gjorde om en. du behöver inte söka på den bloggen har jag redan tagit bort den endå haha. snart ska jag ringa aleyna då ska vi gå och hämta min lillebror (philip). jag fixar min design senare orkar inte fixa den just nu. kommer bara ha skit bråttom sen, för ibland kollar jag inte på klockan då blir de stressigt. idag slutade vi 12.50 jiho! jag och aleyna ( alle ) åkte till handen, för jag skulle köpa ett par byxor och en tröja eller vad de är. sen hittade jag en jättesöt klänning i gina tricot och den köpte jag :) bliderna kommer här under texten .. snart ska jag sluta skriva och börja kolla på tv, oj juste jag skulle ringa alle xD hade redan glömt bort de.


den blev den lite blåaktig men den är svart :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0