21:01

sho, kom nyss hem från nicole. hon har lärt mig spela piano, aleyna och sigge var också med men de gick typ hem vid sju tiden medans jag och nike fortsatte busa och kasta stenar på fönster, bilder kommer här nere :D okej, jag kom inte nyss hem, jag han äta. imorgon börjar vi 08:45, då kan jag ha sovmorgon en stund iallafall. jiho, snart är det lördag då ska jag och jasmine till stan för att kolla in någon julshow. melissa kommer vara med. som tur kan jag ha på mig mina nya jeans och lilla svarta saker ( tröja ). nä, nu ska jag vara inne på pea och lyssna på musik. bye!


jag nicole aleyna, sigge ville inte vara med på några bilder alls.

nicole och aleyna goes MONKEYS!

haha, en skämt bild på mig :)


jag och nike älskar att leka på the catsh eller hur de fanstavar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0